Tuesday 25 February 2014

TERKINI!!! Nirmala berbogel tak tahan cuaca panas

Nirmala Bonat

KUALA LUMPUR 24 Feb. - Bekas majikan lelaki Nirmala Bonat memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa bekas pembantu rumah warga Indonesia itu yang menyaman beliau dan isteri, pernah ditemui berbogel di dalam bilik tetamu rumah mereka hanya disebabkan cuaca panas.

Menurut Hii Ik Tiing, 48, perkara itu didakwa diberitahu oleh isterinya, Yim Pek Ha kepadanya sewaktu Nirmala mula bekerja dengan mereka dan isterinya telah menasihatkan wanita itu agar tidak mengulangi perbuatan tersebut.

Kata Pengurus syarikat Domain Point Sdn. Bhd. itu, Pek Ha juga memberitahunya bahawa Nirmala didakwa gemar menghantukkan kepala ke dinding kononnya untuk melegakan sakit kepala dan kadangkala mereka melihat kepala wanita itu bengkak.

Beliau berkata demikian dalam kenyataan saksi pada perbicaraan kes saman Nirmala, 29, terhadap mereka berdua setelah mendakwa Pek Ha mencederakannya manakala Ik Ting didakwa gagal menghalang isterinya daripada melakukan perbuatan itu selain gagal memberi rawatan perubatan sewajarnya.- UTUSAN ONLINE.

Sumber